Ledig torsdag

Och gissa vad jag hittade på då?

Dum fråga... ;) Blev Återvinningen en sväng. Va där precis när de öppnade och det verkade som det lönade sig!

Det blev en krok




En miniplättlagg som passar bra för värmeljus



Och en Höganäs-senapsburk (apotekets). Den var diskad, men inte tillräckligt. Min bil stinker av senap... och jag som inte ens tycker om senap...



I tisdags var jag en sväng på Hjärta till hjärta och hittade den här söta fågeln.



Jag tror nästan att det börjar bli vår. Livslusten har återvänt och med den en fruktansvärd längtan efter att fixa och dona och inreda hemma och att fynda en massa fint på loppis!

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0