Den gångna veckans skörd

I torsdags var jag ledig och då blev det förstås en loppissväng!

Först åkte jag till Återvinningen i Motala. Där hade de 50% på alla julsaker som var kvar. Trodde jag skulle kunna fynda något fint pynt, men det var väldigt utplockat och det som var kvar var mestadels skräp faktiskt. Glad att jag var där när de först tog fram alla julsakerna för några veckor sedan, då jag hittade en fin julbock och två söta grisar i halm. I övrigt var det tyvärr också rätt tunt på fyndfronten, kanske beroende på att jag varit på Återvinningen rätt ofta på sistone. Fyra fina skedar fick dock följa med hem.



Sen blev det en tur till loppisen i Borensberg. Där hittade jag två korgar eller burkar eller vad jag ska kalla dem.



De blir fina till diverse småprylar i badrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0